کجایند مردان بی ادعا

متن آهنگ قبوله حامد هاکان

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۲ ب.ظ

متن آهنگ قبوله حامد هاکان

Lyrics Music ghaboole hamed hakan   

♫♫♫

بذار پیشت بمونم مقدمه بچینم
میدونی خیلی وقته منتظره همینم
حرفام باهات زیاده حرفای از ته دل
میخوام بدونی حتما میخوام بدونی کامل
میخوام بدونی کامل

من دارم عاشق میشم به احتمال قوی
تاپ تاپ قلب منو حتما داری میشنوی
آخ دارم عاشق میشم به احتمال قوی
تاپ تاپ قلب منو حتما داری میشنوی

♫♫♫

برای من تا ته زندگی دلنشینی
ظاهرو باطن اینه همینه که میبینی
قشنگترین حالت دلبستگی همینه
هر کاری که میکنی به دل من میشینه
به دله من میشینه

من دارم عاشق میشم به احتمال قوی
تاپ تاپ قلب منو حتما داری میشنوی
آخ دارم عاشق میشم به احتمال قوی
تاپ تاپ قلب منو حتما داری میشنوی

ترانه سرا : مریم اسدی

تکست آهنگ قبوله حامد هاکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی