کجایند مردان بی ادعا

متن آهنگ جدید گروه سون به نام تنهاترین

سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۳۳ ب.ظ

متن آهنگ جدید گروه سون به نام تنهاترین

Lyrics New Music Seven Band Tanhatarin download text music

هفتمین آهنگ از آلبوم دنیای بعد تو سون باند

♪♫♪

دلم گرفته از خودم نگو که اشتباه من بودی
برای زنده بودنم همیشه تنها راه من بودی
بی تو شروع من یه پایانه
حرفایی که زدم دروغ بودن
نباشی هیچ جایی تو دنیا نیست
که حس کنم خوبه برای من
اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری باهام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
اونقدر حواسم به خودم نیست که
نزدیک ترینامو نمیشناسم
دنیا با من غریبه تر میشه
من دیگه دنیامو نمیشناسم

♪♫♪

توان اینکه بدمت از دست
در حد شونه های من نیستش
طاقت ندارم ببینم اسمت
تو عاشقونه های من نیستش
دستات دیگه برای من نیستش
اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری باهام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
اونقدر حواسم به خودم نیست که
نزدیک ترینامو نمیشناسم
دنیا با من غریبه تر میشه
من دیگه دنیامو نمیشناسم

توان اینکه بدمت از دست
در حد شونه های من نیستش
طاقت ندارم ببینم اسمت
تو عاشقونه های من نیستش
دستات دیگه برای من نیستش

تکست آهنگ جدید  گروه سون به نام تنهاترین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی